2010. június 26., szombat

Kreatív Blogger





Nahát : D
Megint elindult a díjküldözős mánia és nem maradtam ki a szórásból : D Az előzőt csupán egy fejezet után kaptam, ami akkor számomra meglepő volt, de azóta hál'Istennek tudtam "alkotni", így már nem vagyok olyan szkeptikus a díjat illetően. : D


Nagyon nagyon köszönöm Anitának, amiért rám (is gondolt), remélem, egyszer még rászolgálok erre a kitüntetésre :)


7 dolog kell rólam? Nem vagyok ám olyan érdekes :) Na de, ha ennyire kell, akkor tessék:P
1.Lassan 22 éves leszek, így egy kicsit "kilógok" az átlagos blogírók közül :)
2. Van egy fehér shi-tzum, Léna, akit mindennél jobban imádok
3. Megveszek a mentás étcsokiért (látszik is rajtam : P)
4. A blognak és az írásnak köszönhetően rengeteg értékes embert ismerhettem meg, néhányukkal, talán mondhatom így, barátokká is váltunk (L)
5. Őrülten makacs vagyok :)
6. Támogatom a Facebook-féle Mondjuk le a tűzijátékot csoportot :)
7. Az önbizalmam az írás terén a béka feneke alatt van


Nos, ennyit rólam :)
Ha nem gond, nem küldözgetném tovább konkrétan 7 embernek, mert abban hiszek, hogy egy szó többet ér minden képnél :)
Még egyszer: Köszönöm Anitának!

Nincsenek megjegyzések: