2010. április 11., vasárnap


Még egy díj... Két egész fejezetért... Komolyan mondom, nem vagytok normálisak! ;) Mindenesetre nagyon szépen köszönöm mindenkinek!!!

1. Tedd be a logót a blogodba!
2. Nevezd, meg akitől kaptad!
3. Válaszolj a kérdéseket!
4. Nevezz meg 6 bloggert (belinkelve) akinek továbbadod!
5. Értesítsd az érintetteket!

Na, álljunk neki!

1. Megvan
2. A díjat Fenitől, http://titkoskisasszony.blogspot.com/

és Jointól http://fantasyworld-join.blogspot.com/
kaptam.Köszönet mindenkinek! Meg sem érdemlem én ezt :$

3. Kérdések
Kedvenc

  • íróm: Stephanie Meyer, Stephen King, Adam Cook...sok van
  • könyvem: Twilight Saga, Cujo, Carrie, Végzetes örökség
  • ételem: gyros és rakott krumpli :p
  • ialom: 100%os narancslé
  • színem: fekete, ezüst
  • énekesem: na, ilyen nincs...
  • énekesnőm: Enya
  • együttesem: Linkin Park, Queen
  • Dj-m: nem hallgatok ilyen zenét, ha mégis, akkor sem tudom, ki "keverte"
  • Színészem: Denzel Washington, RPatz ;)
  • Mozifilmem: Twilight (ki gondolta volna...:P), Édes november, Séta a múltba, Transformers - Revenge of the Fallens
  • sorozatom: Nurse Jackie, CSI NY, Grace klinika, Gyilkos elmék
  • dalom: lehet kettő? légyszi!! :D tehát: Mandy Moore: Only hope és Linkin Park: Pushing me away
  • hangszerem: zongora és hegedű
  • hónapom: május (nincs már hideg, de nem is kell megdögleni még a melegtől:P)
  • napom: a péntek
  • napszakom: éjszaka (akkor írok a legtöbbet:P)
  • sportom: nem is tudom... kézilabda, Forma1
  • bloggerem: ezt nem töltöm ki, mert nem akarok kivételezni
  • kommentelőm: az a 10-12 fős masszív tábor, akik eltántoríthatatlanul írnak nekem (L)
  • idézetem: 


"Velem szemben állt, komoly arccal, fogva testemet.
- Nos, jól akarom ezt csinálni. Kérlek, kérlek, tarts vissza a haragodat, és ne fuss el.
- Ó, ne. - motyogtam, mikor térdre ereszkedett előttem.
- Légy jó – mormogta.
 Mély levegőt vettem.
- Isabella Swan? - Felnézett rám, hihetetlen hosszú szempilláin keresztül, aranyló szeme lágy volt.
- Ígérem, hogy mindig szeretni foglak-minden egyes nap, örökké. Hozzám jönnél feleségül?
Annyi mindent szerettem volna mondani, nem mindegyik volt kedves, de voltak ott romantikus gondolatok is, álmok. Végül csak annyit tudtam suttogni: - Igen.
Köszönöm. - mondta egyszerűen.
Kezébe vette bal kezemet, minden ujjamat végig csókolta, mielőtt megcsókolta volna a gyűrűt, ami immár az enyém volt. "   
(Eclipse, 20. fejezet)



A másik blogomon már megjelöltem a 6 embert, most nem fogok, mégpedig azért, mert szerintem mindenki megérdemli, aki valaha is arra vetemedett, hogy blogot szerkesszen : P Tehát, nagyon sok szeretettel gratulálok minden kedves blogtársamnak!!
xoxo
Lea

Nincsenek megjegyzések: